PRACA NA STANOWISKU POMOC BIUROWA
CV należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Urzędu Gminy Cisek, ul. Planetorza 52,
47-253 Cisek, do dnia 31 stycznia 2025
OGŁOSZENIE
PRACA NA STANOWISKU POMOC BIUROWA
W REFERACIE INWESTYCJI I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
(cały etat)
1. Stanowisko pracy:
Pomoc biurowa
2. Niezbędne wymagania dla kandydatów:
- Obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz obywatelstwo innych państw, jeśli ich obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- Kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe,
- Wykształcenie średnie z maturą, o kierunku ogólnokształcącym, budowlanym, administracyjnym lub ekonomicznym lub wykształcenie wyższe.
- Obsługa urządzeń biurowych i komputera.
3. Dodatkowe wymagania dla kandydatów:
- Umiejętność pracy zespołowej.
- Komunikatywność, skrupulatność.
- Prawo jazdy kat. B
4. Zadania wykonywane na stanowisku:
- Pomoc w pracach administracyjno-biurowych w Referacie Inwestycji i Zamówień Publicznych przy bieżących czynnościach związanych z pracą referatu.
5. Wymagane dokumenty:
- CV zawierające:
- Informacje dotyczące wykształcenia;
- Opis dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej;
- Dane kontaktowe, w tym numer telefonu;
6. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:
- wyposażenie stanowiska pracy: komputer z oprogramowaniem, drukarka
- fizyczne warunki pracy: praca siedząca
- wyjazdy służbowe związane z czynnościami wykonywanymi na stanowisku
7. Miejsce i termin składania dokumentów:
- CV należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Urzędu Gminy Cisek, ul. Planetorza 52, 47-253 Cisek, do dnia 31 stycznia 2025 roku w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Pomoc biurowa”.
WÓJT
/-/ Rajmund Frischko