Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków
Każdy budynek, który posiada źródło ciepła lub spalania paliw do 1 MW należy zgłosić wypełniając odpowiednią deklarację.

Dla nowo powstałych budynków termin wynosił 14 dni.
Proces składania deklaracji do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków ma na celu zebranie wszystkich danych dotyczących źródeł ciepła i spalania paliw w budynkach mieszkalnych i niemieszkalnych. Każdy budynek, który posiada źródło ciepła lub spalania paliw do 1 MW należy zgłosić wypełniając odpowiednią deklarację.
Deklarację można złożyć samodzielnie, bez wychodzenia z domu, żeby to zrobić musisz posiadać profil zaufany albo podpis elektroniczny.
Deklarację składa się w formie:
- elektronicznej – przez Internet na stronie: https://www.zone.gunb.gov.pl/
- papierowej – wypełniony dokument można będzie wysłać listem albo złożyć osobiście w Urzędzie Gminy (zgodnie z lokalizacją budynku mieszkalnego lub niemieszkalnego).
Deklaracje dostępne są poniżej odpowiednio do rodzaju budynku:
Deklaracje można otrzymać również w wersji papierowej w Urzędzie Gminy Cisek, tel. 77 487 11 59, 77 487 11 72.
Pobierz i zapoznaj się z zamieszczoną poniżej informacją:
CEEB-dla-wlascicieli-i-zarzadcow.pdf (2,51MB)
Ulotka-1f-1.pdf (828,66KB)
Ulotka2-min.pdf (427,11KB)
Więcej informacji na stronie Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków pod adresem:
https://www.gunb.gov.pl/strona/centralna-ewidencja-emisyjnosci-budynkow