Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków

Każdy budynek, który posiada źródło ciepła lub spalania paliw do 1 MW należy zgłosić wypełniając odpowiednią deklarację.

ceeb2.png
Od 1 lipca każdy właściciel lub zarządca budynku jest zobowiązany do złożenia deklaracji do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków. Dla budynków, które już istnieją ma na to czas 12 miesięcy.
Dla nowo powstałych budynków termin wynosił 14 dni.

Proces składania deklaracji do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków ma na celu zebranie wszystkich danych dotyczących źródeł ciepła i spalania paliw w budynkach mieszkalnych i niemieszkalnych. Każdy budynek, który posiada źródło ciepła lub spalania paliw do 1 MW należy zgłosić wypełniając odpowiednią deklarację.

Deklarację można złożyć samodzielnie, bez wychodzenia z domu, żeby to zrobić musisz posiadać profil zaufany albo podpis elektroniczny.

Deklarację składa się w formie:

  • elektronicznej – przez Internet na stronie: https://www.zone.gunb.gov.pl/
  • papierowej – wypełniony dokument można będzie wysłać listem albo złożyć osobiście w Urzędzie Gminy (zgodnie z lokalizacją budynku mieszkalnego lub niemieszkalnego).


Deklaracje dostępne są poniżej odpowiednio do rodzaju budynku:


Deklaracje można otrzymać również w wersji papierowej w Urzędzie Gminy Cisek, tel. 77 487 11 59, 77 487 11 72.

Pobierz i zapoznaj się z zamieszczoną poniżej informacją:

PDFCEEB-dla-wlascicieli-i-zarzadcow.pdf (2,51MB)
PDFUlotka-1f-1.pdf (828,66KB)
PDFUlotka2-min.pdf (427,11KB)

Więcej informacji na stronie Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków pod adresem:
https://www.gunb.gov.pl/strona/centralna-ewidencja-emisyjnosci-budynkow

Przewiń do góry