Komunikat Wójta Gminy Cisek
w sprawie dotacji na usuwanie azbestu
Gmina Cisek planuje wystąpić do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu z wnioskiem o dotacje na dofinansowanie zadań z zakresu usuwania azbestu z terenu naszej gminy.
Wniosek obejmować będzie planowane prace z zakresu demontażu, zbierania, transportu i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest (nie obejmuje kosztów zakupu materiału i pokrycia dachu). Możliwość dofinansowania do 85% kosztów kwalifikowanych.
Planowany termin usuwania azbestu przez wykonawcę to sierpień, wrzesień bieżącego roku.
W związku z powyższym ogłaszam nabór wniosków osób zainteresowanych pozyskaniem dofinansowania utylizacji azbestu.
Wnioski wraz z załącznikami należy składać w terminie do dnia 7 marca 2017 roku do godz. 15:00 w Urzędzie Gminy Cisek.
Pobierz:
Wniosek Azbest 2017 - dla osób fizycznych.pdf (280,03KB)
inwentaryzacja_azbestu.pdf (205,36KB)
ocena_stanu_wyrobow_azbestowych.pdf (235,68KB)
Oświadczenie - zgłoszenie prac budowlanych.pdf (180,13KB)
Oświadczenie.pdf (95,91KB)
Oświadczenie Pomoc de Minimis.pdf (279,19KB)
Dodatkowe informacje w siedzibie Urzędu Gminy – pokój nr 29 lub pod numerem tel. 77/4871-159 wew. 50.
Wójt Gminy Cisek
Alojzy Parys